{{ctrl.notification}}

تور شیراز

تضمین ارزان ترین نرخ تور شیراز

ارزان ترین تور شیراز

تاریخ آخرین بروز رسانی پیشنهادات ویژه تور شیراز ، 8 فروردین ساعت 12:36

6,206,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
7,363,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
9,471,000 تومان
3 شب و 4 روز
هواپیما
هتل
کارشناس تور شرح تور مدت حداقل نرخ مشاهده
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
پارسه
شیراز، خیابان زند، پشت ارگ کریم‌خان، خیابان بیست و دو بهمن
صبحانه
6,206,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت به همراه اقامت (صبحانه ) بیمه مسافرتی به دخواست مسافر
حضور حداقل یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست-جهت کسب اطلاعات بیشتر با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمائید
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
کریم خان
شیراز، خیابان رودکی
صبحانه
7,363,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت و اقامت (صبحانه ) بیمه مسافرتی به درخواست مسافر
حضور حداقل یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست-جهت کسب اطلاعات بیشتر با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمائید
هتل آدرس هتل خدمات نرخ
(هر نفر در اتاق دو تخته)
تماس
پرسپولیس
شیراز، حد فاصل چهارراه حافظ به میدان قائم(اطلسی)
صبحانه
9,471,000
تومان
05191012900
وسیله نقلیه خدمات تور توضیحات
رفت :
هواپیما
برگشت :
هواپیما
پرواز رفت و برگشت به همراه اقامت ( صبحانه ) بیمه به درخواست مسافر
حضور حداقل یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست-جهت کسب اطلاعات بیشتر با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمائید

از اینکه تور شیراز رسپینا را انتخاب نموده اید؛ سپاسگزاریم. شرکت رسپینا به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان تور مسافرتی در کشور، آفرهای شگفت انگیزی را برای شهر زیبای شیراز آماده نموده است. این تورها که با پشتیبانی تمام وقت کارشناسان رسپینا همراه است، خیال شما را از سفر راحت تر می نماید. هم چنین در ادامه این مقاله، کلیه نکات مهمی که قبل از رزرو تور می بایست از آن مطلع گردید، بررسی شده است که توصیه می کنیم تا انتها مطالعه فرمائید.

قیمت تور شیراز

عوامل زیادی بر قیمت تمام شده تور مسافرتی شیراز تاثیر گذار می باشند که مهم ترین آن ها در این قسمت بررسی شده است. اطلاع از این عوامل به شما برای خرید هوشمندانه تر تور، کمک فراوانی خواهد کرد.

وسیله سفر

انتخاب وسیله سفر، تاثیر بسزایی در تعیین قیمت تور خواهد داشت. برای مثال قیمت تور شیراز با قطار با قیمت تورهای هوایی متفاوت خواهد بود. لذا برای بهینه سازی هزینه ها سفر توصیه می شود تورهای زمینی را جایگزین تورهای هوایی نمائید.

زمان سفر

مسافرت به شیراز در ایام پیک، هزینه تورهای گردشگری این شهر را به طرز چشم گیری افزایش خواهد داد. برای راهنمایی بیش تر در این مورد، قسمت مربوط به بهترین زمان سفر به شیراز را مطالعه بفرمائید.

نوع اقامتگاه و خدمات آن  در تور شیراز

انتخاب اقامتگاه نیز تاثیر فراوانی در قیمت تور خواهد داشت. این اقامتگاه می تواند شامل هتل های پنج ستاره، هتل های ارزان قیمت، سوئیت و یا اقامتگاه بوم گردی باشد.

تعداد روزهای سفر

با افزایش تعداد روزهای سفر، هزینه اقامتگاه و هزینه های جانبی نیز قاعدتا تغییر خواهد کرد. لذا برای کاهش هزینه های سفر بهتر است تورهای کوتاه مدت (زیر 4 روز) را انتخاب کنید.

تور شیراز رسپینا

تور شیراز با قطار

قطار، یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل سفر در ایران می باشد. راه آهن شهر شیراز که در سال 1390 به صورت رسمی آغاز به فعالیت نموده است، روزانه بیش از 2000 مسافر را جا به جا می کند. در حال حاضر مسافرت به شیراز تنها از شهرهای مشهد، تهران، قم، اصفهان و یزد امکان پذیر است.

تور هوایی شیراز

انتخاب تورهای هوایی برای مسافران با شرایط خاص (مثل سالمندان، افراد کم توان، مسافرانی که کودک به همراه دارند و ...) و هم چنین افرادی که به راحتی سفر اهمیت می دهند، همیشه در اولویت بوده است. فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز که پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران، دومین فرودگاه کشور از نظر تجهیزات ناوبری و الکترونیک است، سالانه حدود 4 میلیون مسافر را جا به جا می کند. لذا عزمیت به شیراز با هواپیما، از دسترس ترین گزینه های ممکن خواهد بود.

تور شیراز زمینی با اتوبوس

اگر قصد دارید در هزینه های سفر خود تاحد ممکن صرفه جویی کنید، انتخاب اتوبوس بهترین گزینه ممکن خواهد بود. از طرفی، انتخاب اتوبوس های vip تا حد قابل توجهی مساله آسایش و راحتی سفر را مرتفع خواهد کرد. ترمینال کاراندیش شیراز یکی از بزرگ ترین پایانه های مسافربری در کشور می باشد که روزانه 2000 مسافر را جا به جا می کند.

تور لحظه آخری شیراز چگونه است؟

در تورهای لحظه آخری، ظرفیت تور تا قبل از شروع هنوز تکمیل نشده است؛ لذا برگزارکننده برای جلوگیری از ضرر و زیان اقدام به شکستن قیمت و ارائه تخفیفات استثنایی (حتی تا 70 درصد قیمت) می نماید. لذا اگر به دنبال تور شیراز ارزان قیمت می باشید، انتخاب این تورها کمک فراوانی به کاهش هزینه های شما خواهد کرد.

تور شیراز لحظه آخری رسپینا

بهترین زمان سفر به شیراز

از نظر آب و هوایی، فصل پاییز و بهار، خصوصا اردیبهشت ماه که هوای شهر معتدل و بهشتی می شود، بهترین زمان برای سفر به شیراز می باشند. از نظر قیمت نیز، از اواخر خرداد تا نیمه شهریور که هوای شهر گرم و آفتابی می شود، از تعداد مسافران شهر نیز کاسته می شود. لذا مراکز اقامتی و گردشگری شهر، خدمات خود را با تخفیفات استثنایی عرضه می کنند.

مزایای خرید آنلاین تور شیراز رسپینا

شرکت رسپینا یکی از بزرگ ترین و معتبرترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری در کشور می باشد که از سال 1389 با بیش از 100 کارشناس خبره فعالیت می کند. شما می توانید با خرید تورهای گردشگری رسپینا از مزایای زیر بهره مند شوید:

- پشتیبانی 24 ساعته سفر

- خرید بر مبنای قیمت های مصوب هتل ها، ایرلاین ها و شرکت های حمل و نقل ریلی و جاده ای

- امکان استرداد آنلاین هزینه تور در صورت کنسلی

- بهره مندی از تخفیفات ویژه

- و ...

در صورت تمایل به رزرو تورهای رسپینا می توانید مطابق راهنمای زیر عمل نمائید.

مزایای رزرو تور تهران شیراز

رزرو تلفنی تور شیراز رسپینا

علاوه بر رزرو آنلاین که به شما امکان انتخاب جزئیات سفر را می دهد، تورهای تلفنی سایت رسپینا نیز با ارائه آفرهای مقرون به صرفه و باامکانات در خدمت مسافران عزیز می باشد. پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر در قسمت تورهای داخلی سایت، کلیه تورهای تلفنی به مقصد شیراز در بالای صفحه به همراه جزئیات و شماره تماس کارشناس مربوطه نمایش خواهد یافت.

نحوه رزرو تور گردشگری شیراز رسپینا

برای رزرو تور شیراز رسپینا کافیست وارد وب سایت رسمی رسپینا شده و مراحل زیر را به ترتیب ذکر شده اجرا نمائید:

- از سربرگ بالای صفحه، گزینه رزرو تور را انتخاب نمائید.

- در پنجره باز شده و از تب تورهای داخلی، شهر خود را در قسمت مبدا، شیراز را در قسمت مقصد و تاریخ موردنظر سفر خود را تعیین کنید.

- از کادرهای مربوط به انتخاب وسیله رفت، انتخاب وسیله برگشت، انتخاب هتل و اتاق، جزئیات دلخواه خود را انتخاب کنید.

- در مرحله بعدی می بایست اطلاعات مسافر را به صورت صحیح و مطابق با اطلاعات شناسنامه ای وی وارد کنید.

- پس از ثبت و تایید اطلاعات مسافر جهت واریز مبلغ تور به درگاه های بانکی هدایت می شوید.

- بعد از واریز مبلغ، لینک دانلود بلیط رفت و برگشت و واچر هتل برای شما فعال خواهد شد.

مراحل رزرو تور شیراز از تهران

تورهای ترکیبی شیراز چگونه است؟

منظور از تورهای ترکیبی این است که وسیله رفت و برگشت تور متفاوت می باشد. برای مثال در مسیر رفت با قطار و در مسیر برگشت با هواپیما سفر خواهید کرد. ضمن اینکه با امکان رزرو آنلاین تور شیراز از سایت می توانید وسیله رفت و برگشت خود را انتخاب نمائید، تورهای ترکیبی در آفرهای تلفنی رسپینا نیز قابل جست و جو خواهند بود.

در سفر به شیراز از کدام جاذبه ها دیدن نماییم؟

شهر شیراز به سبب پیشینه غنی خود، ابنیه تاریخی فراوانی را در خود نگه داری می کند. باغ ارم، حافظیه، سعدیه، حمام و بازار وکیل، باغ دلگشا، تخت جمشید، آرامگاه کوروش کبیر، حرم شاهچراغ، موزه خاتم و ... تنها بخشی از دیدنی های این شهر زیبا می باشند که توصیه می کنیم در سفر خود حتما از آن ها بازدید بفرمائید. هم چنین در اردیبهشت که درختان نارنج شهر به بار می نشینند، زیبایی های شیراز دو چندان خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های این شهر از شما دعوت می شود که مطالعه ی مقاله جاهای دیدنی شیراز را از دست ندهید.  

آرامگاه کوروش کبیر در تور شیراز لحظه آخری

 نکات مهم پس از خرید تور شیراز رسپینا

- پس از ثبت اطلاعات مسافر در سایت، چنانچه پروسه خرید مسافر طولانی شد، کارشناسان تور داخلی رسپینا به صورت خودکار با وی تماس خواهند داشت.

- استرداد هزینه تور در صورت کنسلی پس از کسر جریمه هتل و ایرلاین /شرکت حمل و نقل ریلی/ شرکت اتوبوسرانی انجام می گردد.

- کنسلی تور در ایام پیک سفر امکان پذیر نخواهد بود.

- حداقل یک ساعت و نیم قبل از زمان بلیط در فرودگاه/ ایستگاه راه آهن/ پایانه مسافربری حضور داشته باشید.

- همراه داشتن مدارک معتبر شناسایی برای ورود به هواپیما/ قطار/ اتوبوس و یا پذیرش هتل ضروری است. هم چنین زوجین محترم می بایست حتما مدارک محرمیت خود را به همراه داشته باشند.

- هرگونه تاخیر، تعجیل و یا کنسلی پرواز/ قطار/ اتوبوس ارتباطی با برگزارکننده تور ندارد. البته در صورت کنسلی، مقدمات جایگزینی مسافر از طریق دیگر انجام خواهد شد.

- در طول سفر شما از پشتیبانی تمام وقت کارشناسان رسپینا بهره مند خواهید بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر می توانید بدون نگرانی و در هر موقع از شبانه روز با تلفن پشتیبانی رسپینا تماس حاصل فرمائید.

نیاز به راهنمایی دارید؟

سوالات متداول تور شیراز

قیمت تور شیراز چقدر است؟ expand_more

قیمت این تور به وسیله سفر، زمان سفر، نوع اقامتگاه و خدمات آن و تعداد روزهای سفر بستگی دارد.

تور شیراز با قطار از کدام شهرها برگزار می گردد؟ expand_more

مشهد، تهران، قم، اصفهان و یزد

شرایط استرداد هزینه تور در صورت کنسلی چگونه است؟ expand_more

استرداد هزینه تور در صورت کنسلی پس از کسر جریمه هتل و ایرلاین /شرکت حمل و نقل ریلی/ شرکت اتوبوسرانی انجام می گردد.